Blogger news

Blogger templates

2/26/2016

ΡΟΜΠΕΡΤΟ: "Το πάθος σας, τα χρώματα σας και η ομάδα σας είναι η δουλειά μου, η ευθύνη μου και η περηφάνια μου"


Θέση πήρε ο Ρομπέρτο για τη χθεσινή ήττα των «ερυθρολεύκων» από την Άντερλεχτ και την κριτική που δέχθηκε η ομάδα ζητώντας από τους φίλους του Ολυμπιακού να σταθούν δίπλα στην ομάδα και να τη στηρίξουν.

Όπως κάθε φορά μετά από παιχνίδι της ομάδας έτσι και σήμερα ο Ρομπέρτο ανέβασε φωτογραφίες στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook από τη χθεσινή αναμέτρηση. Μια αναμέτρηση που δεν πήγε όπως θα ήθελε ο Ολυμπιακός και οι ευρωπαϊκές παραστάσεις της ομάδας έλαβαν άδοξα τέλος. Διάφοροι φίλοι σχολίαζαν με «κολακευτικά» σχόλια το ποστάρισμα του Ρομπέρτο προκαλώντας την αντίδραση του Ισπανού.

Ο Ισπανός πορτιέρο τόνισε ότι την οικογένεια μας τη στηρίζουμε και στα δύσκολα και κάλεσε τους φίλους της ομάδας να κάνουν το ίδιο τώρα που ο Ολυμπιακός δε διανύει και την καλύτερη περίοδο του. Τόνισε ότι οι παίχτες της ομάδας έχουν επίγνωση της χθεσινής ήττας και δεν είναι χαρούμενοι για αυτό το αποτέλεσμα. Επισήμανε όμως ότι παρά την ήττα έχει λόγους να είναι χαρούμενος γιατί η ομάδα έχει καταφέρει αρκετά και στο μέλλον θα πανηγυρίσει ακόμη περισσότερα.

Συγκεκριμένα είπε: «Είμαι πολύ απογοητευμένος από το χθεσινό αποτέλεσμα. Ήταν μια δύσκολη δουλειά, μια μεγάλη προσπάθεια για να προετοιμαστούμε για την ευρωπαϊκή πρόκληση και κανένας δε γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίζεις μια ήττα. Αυτή είναι η δουλειά μας, η καθημερινότητα μας. Πολλοί άνθρωποι γύρω μας ανησυχούν για μας... Τους λείπουμε γιατί είμαστε μακριά. Και όλα αυτά εξαιτίας της δουλειάς μας. Το πάθος σας, τα χρώματα σας και η ομάδα σας είναι η δουλειά μου, η ευθύνη μου και η περηφάνια μου.

Δε θέλω κοπλιμέντα και δε θέλω χτυπήματα στην πλάτη. Ξέρω τις ευθύνες μου και μπορώ να αντέξω τις απαντήσεις σας στις δύσκολες στιγμές. Εξαιτίας όλων μας, όλων των παιχτών που κάνουν την ομάδα, την οικογένεια μας, ξέρουμε ότι είμαστε «δέσμιοι» των εμφανίσεων μας στις όμορφες στιγμές, αλλά και στις πικρές, επίσης.  Θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με το κεφάλι ψηλά αντιμετωπίζοντας τον πόνο μέσα μας και περιμένοντας το μέλλον με πάθος. Έχουμε πολλά να κάνουμε στο μέλλον και πολλά πράγματα να πανηγυρίσουμε μαζί. 
Δεν είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα μας, αλλά έχω πολλούς λόγους για να είμαι περήφανος για την ομάδα μου σήμερα, σε μια κακή μέρα. Λόγω των καλών ημερών, δεν έχω αν φοβάμαι για αυτό.


Δεν αγαπούμε όμως την οικογένεια μας μόνο σε καλές στιγμές. Προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε να γίνονται καλύτεροι. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνετε το ίδιο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου